Opit tietotekniikkaa helpommin
Isot kirjasimet Suurenna tekstikokoa Tavutus päälle Tulosta tämä sivu

Miksi Tikas-kirjoissa on 3 tasoa?

 

Tikas-kirjoissa opiskeltavat asiat

on jaettu 3 tasoon.

Tarkoituksena on, että ensin opit

yksinkertaisia perusasioita.

Sen jälkeen opettelet hieman

haastavampia asioita.

 

Tasolla 1 harjoittelet yksinkertaisia perusasioita.

Kun olet ensimmäisellä tasolla,

sinun ei tarvitse osata kaikkea itsenäisesti.

Avustaja tai opettaja voi auttaa sinua.

 

Tasolla 2 kertaat ensimmäisen tason asioita.

Kun etenet tasolle 2,

opit hyödyntämään taitojasi itsenäisesti.

 

Tasolla 3 syvennät perusasioiden osaamista.

 

Voit itse päättää, mille tasolle haluat edetä

missäkin tietotekniikan aiheessa.

Kaikissa asioissa ei tarvitse

edetä tasolle 3 asti.

Voi olla, että tarvitset jotakin tiettyä taitoa

enemmän kuin jotakin toista.

Kun luet Tikas-kirjoja, tiedät itse koko ajan,

millä tasolla olet.

 

Löydät tasomerkit kirjan jokaiselta sivulta.

Tasot on merkitty niiden omalla värillä

ja numerolla.

 

Jos haluat vielä syventää taitojasi,

löydät kirjasta myös lisämateriaalia.

Lisämateriaali on merkitty kirjan värillä.

Takaisin edelliselle sivulle
Creative Commons License
Tämän teosteoksen käyttöoikeutta koskee Creative Commons Nimeä-Epäkaupallinen 3.0 Muokkaamaton-lisenssi.